Iida, projektipäälikkö
Jenica, sihteeri/bloggari
Venla, haastattelija
Hanna, kuvaaja
Meille oli sovittuna tapaaminen Heidin kanssa klo. 11.00 Sokoshotelli vaakunaan. Kun saavuimme Vaakunaan otimme kuvia ympäristöstämme mm. laiturilta. Saavuttuamme sisälle ja tavattuamme haastateltava Heidi siirryimme ensimmäisenä "lapsiparkkiin", jossa harjoittelimme haastattelua etukäteen käymällä kysymyksiä ja Heidin vastauksia läpi.
Sitten menimme Tornisaunaan kuvaamaan haastattelua. Kuvasimme videon siten, että lopetimme kuvaamisen jokaisen kysymyksen ja vastauksen jälkeen. Videoimme haastattelun kahdelle tabletille, jotta saimme videon kahdesta eri kuvakulmasta ja että pystymme valitsemaan paremman pätkän videoista. Haastattelu sujui hyvässä hengessä ja aika rennosti, vaikka sekä haastattelijaa että haastateltavaa jännitti.
Haastattelun jälkeen Heidi esitteli meille paikan kokoustiloja ja kävimme katsomassa Sokos Hotellin neljää erilaista huonetta. Ensimmäisenä ja viimeisenä kävimme katsomassa Twin-huonetyyppejä, toinen huone oli Standard ja kolmas Suite.
| Suite (Teuvo Lomanin suunnittelema) |
| Standard |
| Twin |
kaikki perusasiat oli kerrottu hyvin, kuvia oli mukava määrä ja teksti oli helposti luettavaa. :)
VastaaPoista